[O1] Prośba o analizę logów

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • endriu60
    Classic
    • 2013
    • 15

    [O1] Prośba o analizę logów

    nikt z założonymi rękami stał nie będzie...
    wiadomo, że - mówię za siebie - przy czym będzie trzeba pomogę...
    ale jak w tym momencie zdeklaruje, że grill pilnuję ja...to niestety cała reszta na to zwis będzie miała...

    trzeba założyć, że każdy będzie musiał się przy czymś udzielić i jakąś chwilę np. przy grillu spędzić...

    zaraz pójdzie pomruk, że na SCP jeszcze nie byłem i mało wiem...byćmoże :szeroki_usmiech

    tak czy inaczej z mojej strony i mojej połówki zaangażowanie będzie...a przy czym będzie to potrzebne to wyjdzie na miejscu...
  • trooper
    Rider
    • 2011
    • 525
    • Octavia III combi (5E5)
    • CJSB 1.8 TSI 180 KM

    #2
    [O1] Prośba o analizę logów

    Panowie proszę o pomoc. Autko muli, szczególnie na 3-ce. Robiłem kiedyś logi i wrzuciłem je na forum, dostałem odpowiedź że padnięta jest przepływka. Dopiero teraz podmieniłem przepływkę, aczkolwiek dalej jest lipa. Czy może ktoś zerknąć na logi z nową przepływką?:

    Gr 003, 008, 010:

    Gr 011:


    Czy któreś grupy (bądź jakieś statyczne) jeszcze wykonać?

    PS. Stare logi (na starym przepływomierzu):
    Gr. 003:

    Gr. 008:

    Gr. 011:
    Moja Balbina

    Komentarz

    • przemik
      RS
      • 2012
      • 1610

      #3
      Na tej starej przepływce duzo lepiej.
      Kto w ogole napisał ze ona jest do wymiany ?
      Jak dla mnie jest dobra.
      Zrob komplet logów zobaczymy co i jak ?
      Filtr powietrza zmieniony ?
      Przemek
      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
      80 B3 Limo 1.6 TD SB

      Komentarz

      • trooper
        Rider
        • 2011
        • 525
        • Octavia III combi (5E5)
        • CJSB 1.8 TSI 180 KM

        #4
        przemik, dziękuję za odzew.
        Wcześniej problem opisywałem w tym temacie:


        Jeśli chodzi o logi to dzisiaj zrobiłem jeszcze:
        000 statyczne:

        003 statyczne:

        000BS:

        003BS:

        004BS:

        011BS:


        Filtr powietrza zmieniany był miesiąc temu. Ok roku temu zmieniałem też N75 na Pierburga. Czy do tych logów które mam zrobić jakieś jeszcze?
        Moja Balbina

        Komentarz

        • german81
          L&K
          • 2010
          • 1414
          • Octavia II combi (1Z5)
          • AUQ 1.8 20VT 180 KM
          • BZB 1.8 TSI 160 KM

          #5
          ta nowa przepływka jest tragedia ,na tej starej tniee ci daweke od 3.5 tys . ta nowa przepływka to jakis zamienik czy bosch .
          diagnostyka vag 602-614-253

          Komentarz

          • trooper
            Rider
            • 2011
            • 525
            • Octavia III combi (5E5)
            • CJSB 1.8 TSI 180 KM

            #6
            german81, dzięki za odzew
            Nowa to Bosch o tych samych numerach co stara, aczkolwiek używana. Poprzedni właściciel pisał że nie miał z nią problemów. Zarówno na starej jak i tej teraz problem zaczyna się od jakichś 2000 obr, a jak już dojdzie jakieś (nawet lekkie) wzniesienie to już tragedia:/
            Moja Balbina

            Komentarz

            • german81
              L&K
              • 2010
              • 1414
              • Octavia II combi (1Z5)
              • AUQ 1.8 20VT 180 KM
              • BZB 1.8 TSI 160 KM

              #7
              jesli na 2 rónych przpływkach jest tak samo to problem jest gdzie indziej .zeby znalesc problem potrzebny bedzie komplet logów dynamicznych i statycznych
              diagnostyka vag 602-614-253

              Komentarz

              • trooper
                Rider
                • 2011
                • 525
                • Octavia III combi (5E5)
                • CJSB 1.8 TSI 180 KM

                #8
                Ok, ze statycznych mam zrobione:
                000, 003
                Z Basic Settings:
                000, 003, 004, 011
                Z dynamicznych:
                003, 008, 010, 011

                Linki w moich wyższych postach.
                Te logi były robione na podmienionej przepływce. Wykonać je na starej jeszcze raz?

                Które grupy powinienem dologować?
                Moja Balbina

                Komentarz

                • rOBERTO795
                  RS
                  • 2009
                  • 3465
                  • Octavia III (5E3)
                  • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                  #9
                  poprosze . Sprawdzaleś podciśnienia?

                  Cały czas masz za mało powietrza. dla mnie obie przepływki są podejrzane.
                  OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                  DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                  Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                  Komentarz

                  • trooper
                    Rider
                    • 2011
                    • 525
                    • Octavia III combi (5E5)
                    • CJSB 1.8 TSI 180 KM

                    #10
                    Podciśnień nie sprawdzałem. Zaraz wrzucę szukajkę, może znajdę jakieś info jak to zrobić Może też wężyki od N75 gdzieś przepuszczają lewiznę?

                    Sprawdzałem niedawno czy nie ma jakichś wycieków z okolicy IC, przy przyspieszaniu z prawej strony słychać głośny syk, myślałem że tam coś ucieka, ale jest sucho, a ten łącznik gumowy za IC (pod prawym nadkolem) jest w porządku. EGR miał trochę syfu, ale go nie czyściłem. Wąż gumowy zakręcający za EGRem wydaje się w porządku.

                    Logi na starej przepływce postaram się zrobić jutro, najdalej pojutrze. Które grupy zrobić, Dynamiczne 003, 008, 010, 011, statyczne 000, 003 i BS 000, 003, 004, 011, czy coś więcej?
                    Moja Balbina

                    Komentarz

                    • german81
                      L&K
                      • 2010
                      • 1414
                      • Octavia II combi (1Z5)
                      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                      • BZB 1.8 TSI 160 KM

                      #11
                      zrób logi dynamiczne z bloku 1 4 7 i stayczne z bloku 1 10 13
                      diagnostyka vag 602-614-253

                      Komentarz

                      Pracuję...